четвер, 16 лютого 2017 р.

Модуль 10. Рефлексія



Картинки по запросу картинки
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. 

Сьогодні  я впевнилась, що поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. 


Цей модуль допоміг мені зрозуміти що таке фасилітація, яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів, ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб та прияти навчанню учнів у ролі фасилітатора.

Дуже цікаво та корисно. Це знадобиться мені у подальшій роботі та допоможе більш ефективно впроваджувати проектну діяльність учнів у навчальний процес.

Немає коментарів:

Дописати коментар