пʼятницю, 17 лютого 2017 р.

Модуль 11. Рефлексія

На останньому модулі ми підвели підсумки нашої роботи та:

- провели педраду "демонстрація результатів учнівських проектів" (завершення портфоліо, планування демонстрації, підготовка портфоліо до демонстрації, демонстрація портфоліо)
- продемонстрували портфоліо;
- завантажили план в Інтернет;
- завершили тренінг.

Даний тренінг допоміг мені краще освоїти новітні ком'ютерні програми, розробити учительські стратегії. Для мене з'явилося багато можливостей впроваджувати іноваційні технології у свій предмет. Я залюбки буду використовувати набуті знання під час оцінювання учнів, а саме електронний опитувальник, різноманітні квести. ребуси, кросворди.
Я буду намагатися і надалі вести свій блог, завантажувати туди свої презентації та презентації учнів для того щоб створити свій власний банк проектів як допомога учням та моїм колегам - вчителям іноземної мови. 
Мені сподобалася робота з блогом та іншими Інтернет-ресурсами, тому у вільний час залюбки буду публікувати свої роботи стосовно своїх педагогічних здобутків та досягнень. 
Тренінг пройшов у легкій, дружній атмосфері. Колектив, в якому я працювала на протязі занять, став єдиним цілим, однією командою. 
Я жодного розу не пошкодувала, що була залучена у цей навчальний проект, адже він став для мене немов стрибок у дивовижний світ комп'ютерних технологій. 

Немає коментарів:

Дописати коментар